Er du interesseret i et job hvor du kan bruge og udvikle dine evner?

Ønsker du at arbejde for en virksomhed hvor et ord er et ord og beføjelser og ansvar for egne handlinger går hånd i hånd, så er du velkommen til Bøje & Brøchner a/s. 

Vores virksomhed er konstant i udvikling og vi hører altid gerne fra fagligt dygtige og kompetente mennesker der mener at kunne tilføre virksomheden ny værdi. 

Fuld diskretion gives.


  • VI SØGER Økonomiassistent:

    Har du flair for bogholderi og tal og tænder du på, at kunne give dine samarbejdspartnere, herunder såvel eksterne kunder som interne kolleger den bedste service? Hvis ja kunne du være den medarbejder, som vi lige står og mangler.

    Hvad skal du lave?
    Som medarbejder vil du få en spændende hverdag, hvor du vil møde udfordringer, der stiller krav til både individuelle færdigheder og evnen til at samarbejde. Du vil blive en del af det administrative team i Vejle, hvor du kommer til at arbejde primært med almindeligt bogholderiarbejde i et større bilhus samt deltage i det daglige arbejde i receptionen.

    Opgaverne omfatter blandt andet:

    • deltagelse i telefonbetjening
    • finansbogføring
    • kreditorstyring
    • afstemninger af bl.a. registreringsafgift
    • almene økonomi- og administrationsopgaver

    Hvem er du?

    Du har en baggrund som kontorassistent og er vant til at arbejde med Office Pakken. Kendskab til Dracar og Docubizz vil være en fordel, men ikke en betingelse.

    Kan du nikke genkendende til:

    • du er serviceminded, positiv og smilende
    • du tænker og handler selvstændigt, og kan påtage dig et ansvar
    • du er systematisk og struktureret
    • du kan holde hovedet koldt, bevare overblikket og stadig være effektiv med et smil
    • du sætter en ære i høj kvalitet i dit arbejde

    Så er du måske den rette person til jobbet, så send os din ansøgning vedlagt relevant dokumentation via job@bbvejle.dk.

    Hvad kan Bøje & Brøchner tilbyde dig?

    En inspirerende og udfordrende dagligdag i en velkonsolideret og vækstorienteret virksomhed, som er tro mod sin mangeårige historik. Du får mulighed for at påvirke din egen hverdag i et job med gode udviklingsmuligheder – både fagligt og personligt. Du bliver en del af et uformelt miljø, i en flad organisationsstruktur.
    Der vil blive afholdt ansættelsessamtaler løbende.
    Hvis du ønsker yderligere oplysninger om stillingen, kan du kontakte regnskabschef Kirsten Toft på telefon 7640 8111.